Tuesday 27 January 2009

Nog een paar uurtjes....

en dan gaat John lekker vliegen en wordt terwijl ik in de lucht ben,mijn werkgever failliet verklaard...een beetje een raar moment om op vakantie te gaan.Maar zeker nu vanavond krijg ik steeds meer zin om weg te gaan en lekker te genieten van een paar weekjes vakantie.

Bij aankomst zal ik wel een aantal sms-jes of telefoontjes krijgen over de situatie mbt mijn werk.Dan een aantal zaken proberen te regelen en dan volgas gaan genieten en de knop omzetten.Hoe het met internet zit weet ik nog niet precies,maar ik zit straks niet in de woestijn.Hopelijk kan ik met iemand in de buurt gratis meesurfen.(blijf natuurlijk toch wel een zeeuw).Straks nog een paar uurtjes slapen en dan richting Schiphol.

Op het moment nog ff de batterij op 100% zien te krijgen.zodat ik misschien onderwerk ook nog ff een berichtje kan posten.
Vandaag nog een berichtje uit Thailand gehad (bedankt Ponk en Monk ;-) ) ,waar Michel en Monica aan het genieten zijn,terwijl ze eigenlijk ook een beetje in dezelfde situatie zitten.Zorgen zijn voor later en geniet van je vakantie kreeg ik als bericht en ze hebben helemaal gelijk.Het blijft niet de leukste situatie,maar ik kan er toch ook niks aan veranderen.

Mijn volgende bericht hoop ik toch zeker wel donderdagochtend te schrijven,maar dan liggen jullie nog lekker onder de lakens.Een tijdverschil van 10 uur is best wel handig,mijn berichten zijn dan nooit te laat.Houd er wel rekening mee,dat als jullie een berichtje,sms of telefoontje doen dat ik ook wel eens lig te slapen.Een antwoord kan dan wel iets vertraging hebben,ondanks dat ik in de toekomst zit.

Iedereen die een sms,email of telefoontje naar me heeft gedaan,bedankt hiervoor.Heeft toch wel geholpen om de reis toch niet uit te stellen.Eef,leuke ecard ;-D thanks.

Batterij is bijna vol,dus hiermee dan ook het einde van het verhaal.

Laters J.

7 comments:

  1. Ga er zeker van genieten broer...
    wij houden nederland wel voor je in de gaten!
    zodra ik iets meer weet dan zet ik dat op de mail voor je!

    ReplyDelete
  2. Hoi John,
    Jammer dat je op een andere baan vertrok,ik heb staan wachten tot bij half twee,ik vond het niet erg hoor...was toch wel genieten,rond twaalf uur trok de mist wat op dus het had nog een leuk filmpje kunnen worden.Olaf zei dat je vertraging had....een beetje mijn eigen schuld om mijn telefoon te vergeten! maar ja hopelijk was je vliegreis niet te saai.Oh ja en ga lekker de Harbour bridge op ik betaal je kaartje!Veel plezier daar in Sydney,kus Pleuni

    ReplyDelete
  3. John.sms komt niet aan zeker?Tis verzengende hitte daar zegt RTL 7 net.heb je airco bij je viendin?GR UIt Terneuzen

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  6. het is niet de bedoeling om berichtjes te posten die weer verwijdert moeten worden,
    zeker als ze niet aan mij zijn gericht.
    persoonlijke dingen liever buiten mij om,ik wil er niet tussenstaan.
    eerst ff nalezen/denken voordat er op enter wordt gedrukt.een blog over mij hier in sydney,gaat dus ook hierover.
    Als ik een familiereunie wil maakt ik daar wel een apart blog voor.

    ReplyDelete
  7. He Johnnie,

    Leuk dat je je travelavonturen met ons deelt.
    Want wij zijn natuurlijk helemaal niet nieuwsgierig naar wat jij daar allemaal uitvreet;) haha...

    Maaruh..geniet van het zonnetje daar..En neem er wat van mee als je terugkomt. Het is hier momenteel erg frisjes brrr....
    En idd probeer alle slechte berichten van hier opzij te zetten...Alles komt weer op zijn pootjes terecht.. Kijk maar naar mij!!!

    Nou John enjoy!!! Groetjes Lies

    ReplyDelete