Tuesday 24 February 2009

Nog steeds Sydney

Ik ben nog steeds in Sydney waar het weer afgelopen week gelukkig wel weer een stukje beter was.Nog wel af en toe regen,maar meestal 's avonds.Maandagavond was het gelukkig droog.Ik moet eigenlijk iets vaker een berichtje posten,want ik weet eigenlijk niet meer precies wat er op welke dag er allemaal gebeurt is.Na een lekker pizza en een rondje door Circular Quay waar de Oriana die avond lag,samen met Aynur naar een livebandje geweest.Best wel grappig,vooral de lokatie.Was wel gezellig om weer eens een beetje Nederlands te praten na bijna 3 weken.Vanwege trackworks aan het spoor met een andere trein naar huis moeten reizen,wat wel ff zoeken was.

Omdat ik toch wel een paar dingetjes mis van thuis ben ik donderdag naar de dierentuin geweest.Vooral als je dan bij de Chimps bent,heb je toch een beetje het gevoel dat je thuis bent ;-p
Met een CityFerrie langs de Queen Victoria naar Taronga Zoo en dan met een kabelbaan naar de ingang was wel leuk met het uitzicht wat je dan hebt.
Zaterdag vroeg uit bedje en met de trein naar Bathurst voor een paar races en demo's.
Hier in Sydney was het slecht weer en op Mount Panorama was het fantastisch weer.
Ook hier weer eens lekker verbrandt,voor de 4e keer dat mijn neus aan het vervelen is.
Een mooi circuit waar ik zelf ook best wel eens zou willen rijden.Mijn hartje ging toch wel sneller kloppen toen we uit de taxi stapten en er net een race was gestart.
Stiekum was het ook mijn verjaardag,wat hier niet veel mensen wisten.Het was dus wel een lekker rustig dagje.Nederlandse simkaart pas de volgende dag weer gecontroleerd,toch iedereen bedankt voor de felicitatie's.
Maandag nog eind van de middag met de ferrie naar Manly Beach geweest en vandaag (dinsdag) naar Bondi Beach.
Op de terugweg bedacht ik me dat ik een week later al ergens boven Queensland zou vliegen.Eigenlijk wil ik nog wel een weekje langer blijven,zal toch nog maar eens een paar emailtjes gaan sturen.

Beetje kort deze keer,maar weer een jaartje ouder,dus ook weer minder geheugen.

Laters. J

2 comments:

  1. Je familie is niet meer met comments zie ik?Han vraagt over zijn bus,denk dat ie wil dat jij dat doet Gr Pa

    ReplyDelete
  2. Hoi John,

    Gewèèèldig, John op de Harbourbridge! Mooi John, met het Operahouse op de achtergrond.
    Fijne vakantie nog verder en als ik het begrijp, tot april ofzo.(haha)

    Groeten Ma.

    ReplyDelete